14 отзывов

АРХІТЕК 2006

+380504123279
МТС
+380973606506
Київстар

Порядок погодження будівництва індивідуального житлового будинку, коттеджу "до 300м2"

Порядок погодження будівництва індивідуального житлового будинку, коттеджу "до 300м2"

Порядок отримання дозвільних документів та будівництво будинку не вище двох поверхів (без урахування мансардного) з площею до 300 квадратних метрів, господарських будівель, споруд, гаражів, елементів інженерного захисту та благоустрою на земельній ділянці:

  1. Для отримання будівельного паспорта забудови сертифікованим архітектором виконується проектна документація або ескізні наміри забудови. Будіведений паспорт видається уповноваженим органом містобудування та архітектури протягом 10 робочих днів з дня надходження відповідної заяви та  пакета  документів.
  2. Отримання технічних умов на підключення до інженерних мереж (електро, газо, водопостачання, каналізування... за необхідністю), орієнтовно 15-30 днів.
  3. Виконання сертифікованим архітектором та інженерними проектувальниками проекта стадії "робочий проект".
  4. Реєстрація декларації про початок будівельних робіт в "ДАБІ", протягом 10 робочих днів з дня надходження пакета документів.
  5. Будівництво житлового будинку підрядником та проведення авторського нагляду за будівництвом згідно проекту (за домовленістю).
  6. Проведення технічної інвентарізації.
  7. Реєстрація декларації про готовність об'єкта до експлуатації в "ДАБІ", протягом 10 робочих днів з дня надходження пакета документів.
  8. Присвоєння поштової адреси.
  9. Державна реєстрація прав власності на нерухоме майно.

Як отримати будівельний паспорт:

http://architec.com.ua/a180538-otrimannya-budvelnogo-pasportu.html

Технічні умови:

Склад, зміст, порядок надання технічних умов та порядок визначення вартості послуг з їх надання визначаються відповідними центральними органами виконавчої влади або власниками інженерних мереж. За відсутності на відповідній території необхідного інженерного забезпечення, його недостатньої потужності за рішенням замовника може бути передбачено застосування автономних систем інженерного забезпечення в установленому законодавством порядку.

Отримання права на виконання будівельних робіт:

Замовник будівництва (його уповноважена особа) подає особисто або через дозвільний центр чи надсилає рекомендованим листом з описом вкладення до Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю за місцезнаходженням об’єкта два примірники заповненої декларації.

Проект індивідуального будинку, коттеджу:

http://architec.com.ua/g4347696-proektirovanie-individualnyh-domov

Технічна інвентаризація закінчених будівництвом об’єктів: проводиться з метою визначення їх фактичної площі та об’єму (щодо проектних) для оформлення документів про прийняття в експлуатацію, які в подальшому будуть підставою для включення даних про такі об’єкти до державної статистичної звітності та оформлення права власності на них.

Термін виконання робіт, вартість та порядок оплати визначаються в договорі за домовленістю сторін.

Реєстрація декларації про готовність об’єкта до експлуатації:

Замовник будівництва (його уповноважена особа) подає особисто або через дозвільний центр чи надсилає рекомендованим листом з описом вкладення до Інспекції державного архітектурно-будівельного контролю за місцезнаходженням об’єкта два примірники заповненої декларації.

Присвоєння поштової адреси:

Документи, що подаються для присвоєння поштової адреси (в одному примірнику):

• заява (у довільній формі);

• завірена в установленому порядку копія документа, що засвідчує право власності на земельну ділянку (право користування нею);

• копія правовстановлюючого документа на об’єкт нерухомого майна або декларації про прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкта;

• копія технічного паспорта об’єкта нерухомого майна.

Вартість: безоплатно.

Суб’єкт надання: структурні підрозділи з питань містобудування та архітектури місцевих органів влади.

Державна реєстрація прав власності на нерухоме майно:

Офіційне визнання й підтвердження державою фактів виникнення, переходу або припинення прав на нерухоме майно, обтяження таких прав шляхом внесення відповідного запису до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно.

Документи, що подаються для реєстрації прав власності на нерухоме майно:

• заява про державну реєстрацію;

• для юридичних осіб: відомість про державну реєстрацію, свідоцтво про державну реєстрацію, статут, витяг з ЄДРПОУ (нотаріально засвідчені);

для фізичних осіб: копія паспорта та реєстраційного номера облікової картки платника податку;

• копія документа, що засвідчує право власності на земельну ділянку чи право користування нею;

• копія технічного паспорта на об’єкт нерухомого майна;

• декларація про готовність об’єкта до експлуатації;

• документ, що підтверджує присвоєння об’єкту нерухомого майна поштової адреси;

• документ, що підтверджує внесення плати за надання витягу з Державного реєстру прав та сплату державного мита.

Суб’єкт надання: Державна реєстраційна служба України.

ДАБІ презентує відеоінструкцію по дозвільним процедурам: 

http://www.dabi.gov.ua/index.php/pres-sluzhba/novini/1052-dabi-prezentue-videoinstruktsiyu-po-dozvilnim-protseduram

Состав проекта строительства коттеджа, частного дома:

http://architec.com.ua/a176032-sostav-proekta-stroitelstva.html

 

архитектор Шеховцов С.